Politica de retur

Politica de retur

Vă mulțumim pentru cumpărături de pe firmatactica.ro.
Dacă nu sunteți pe deplin mulțumit de achiziția dvs., suntem aici pentru a vă ajuta.

Modalităţi retur

Pentru clienţii cu cont creat pe site-ul nostru, vă rugăm să solicitaţi retur atunci când opţiunea devine disponibilă în secţiunea Comenzile mele.
Pentru clienţii care au realizat comenzi direct prin telefon sau mail, vă rugăm să completaţi formularul special care poate fi accesat AICI.

Retururi

Aveți la dispoziție 14 zile calendaristice pentru a returna un articol de la data la care l-ați primit.
Pentru a fi eligibil pentru returnare, articolul dvs. trebuie să fie nefolosit și în aceeași stare în care l-ați primit.
Articolul dvs. trebuie să fie în ambalajul original.
Articolul dvs. trebuie să aibă chitanța sau dovada achiziției.

Rambursări

După ce primim articolul dvs., îl vom inspecta și vă vom anunța că am primit produsul returnat
articol. Vă vom anunța imediat cu privire la starea rambursării după inspectarea articolului.
Dacă returnarea dvs. este aprobată, vom iniția o rambursare pe cardul dvs. de credit (sau metoda originală de plată).
Veți primi creditul într-un anumit număr de zile, în funcție de politicile emitentului cardului dvs.

Expediere

Veți fi responsabil pentru plata propriilor costuri de transport pentru returnarea articolului. Costurile de expediere nu sunt rambursabile.
Dacă primiți o rambursare, costul transportului retur va fi dedus din rambursare.

Returnarea în condiţiile în care produsul prezintă defecte

Nu se poate invoca garanţia în condiţiile utilizării improprii sau incorecte a produsului. În maximum 48 de ore de la livrarea produsului, în cazul depistării unor probleme de funcţionare, clientul poate solicita Firma Tactică SRL returnarea produsului/produselor. Returnarea se va putea face numai în ambalajul original nedeteriorat şi împreună cu originalele documentelor comenzii respective. În acest caz, acestuia i se poate înlocui respectivul produs cu unul identic sau – dacă acest lucru nu este posibil – poate primi înapoi suma platită pentru acel produs. Toată responsabilitatea asupra acestor defecţiuni revine în sarcina producătorului.
Dacă produsele primite se dovedesc a avea daune din cauza transportului, clientul este obligat să reclame aceste daune în maximum 12 ore de la primirea produselor.

Contactați-ne

Dacă aveți întrebări despre cum să ne returnați articolul, contactați-ne.

WhatsApp Chat WhatsApp Chat